Čtvrtá místa Martina Kadlečíka, bodované výsledky Radima Adámka, stíhací jízda i start z pole position. To vše nám přineslo druhé letošní vystoupení v seriálu TCR Eastern Europe, ke kterému jsme cestovali na nedaleký Slovakia Ring.
Už kvalifikace ukázala, že i v Orechové Potoni budeme mířit vysoko. Martin Kadlečík totiž vydoloval ze svého Audi RS3 LMS čas 2:10,974. Ten mu pro start úvodní jízdy vynesl třetí místo. Člen programu ESET Race Star, který je určen talentovaným závodníkům, za sebou nechal mimo jiné i jednoho z největších aspirantů na titul Attilu Bucsiho.
Martinovy naděje na druhé pódiové umístění v sezóně ale bohužel vyhasly v podstatě hned na startu. Kvůli technickým problémům se mu na první pokus nepovedlo odjet a propadl se až na samotný chvost startovního pole. Ani v této situaci se ale nevzdal a nadechl se ke stíhací jízdě. Během pětadvaceti minut předjel deset soupeřů a nakonec dojel těsně pod pódiem na čtvrtém místě.
Stejný výsledek si připsal také v nedělním druhém závodě. Ze Slovenska si tedy odvezl dohromady dvacet sedm bodů, což z něho dělá třetího nejúspěšnějšího jezdce víkendu. Více bodů si připsali pouze hlavní dva kandidáti na titul Maťo Homola a Attila Bucsi. V celkovém hodnocení šampionátu se Martin vrátil na čtvrté místo.
Spokojen mohl být i šéf našeho týmu Radim Adámek, pro kterého šlo o první letošní vystoupení v TCR Eastern Europe. Na Slovakia Ringu si připsal deváté a osmé místo. Z obou závodů tedy odešel s bodovaným výsledkem. Neděle mu navíc přinesla ještě jeden výjimečný moment. Díky otočení nejlepší devítky ze sobotní jízdy mohl totiž už po několikáté v šampionátu odstartovat z pole position.
Původně jsme se na Slovakia Ringu chtěli s naší novou technikou Porsche 992 GT3 Cup zapojit také do hodinového vytrvalostního závodu ESET Cupu. O volant se měl střídat Radim Adámek s Miro Horňákem. Po kolizi v tréninku a poškození auta ale z tohoto plánu sešlo.