Na Hungaroring jsme přijeli bojovat o stupně vítězů nejen v samotném závodě, ale i v celkovém pořadí ve vytrvalosti v seriálu ESET V4 CUP. Posádka Radim Adámek a Miro Horňák měla reálnou možnost skončit na celkovém 2.místě v kategorii do 3500 ccm. V tréninku před samotným závodem však nastaly velké komplikace. Při maximální rychlosti 223 km/h (na Hungaroringu) se pilotovi Radimu Adámkovi rozlomil přední brzdový kotouč. Radimovi se podařilo auto zkrotit a relativně bezpečně zastavit auto před bariérou. Naštěstí rozpadlé trosky brzového kotouče nevnikly do kabiny a byly poškozeny "pouze" brzdy v oblasti předního kola. Mechanikům se však podařilo provizorně opravit brzdný systém a mohli jsme tak dále pokračovat v boji o bednu.
Zbytek brzdového kotouče, který se našel v autě. Zbytek relativně nového kotouče byl roztroušen po okruhu a trénink byl předčasně ukončen.
Díky vynikajícímu výkonu Miro Horňáka jsme kvalifikaci vyhráli a naděje na celkové 2.místo stále žila. V samotném závodě náš tým po solidním výkonu pilotů dojel do cíle na druhém místě. Byli jsme za to rádi, protože i přes provizorní opravu brzd už auto přestávalo bzdit.
Výsledkem tohoto závodu se posádka Radim Adámek a Miro Horňák celkově umístila v seriálu ESET V4 Cup ve vytrvalosti do 3500ccm na pěkném třetím místě, kdy na druhou příčku scházelo pouze 0,5 bodu. V kategorii TCR se Radim Adámek celkově umístil v první polovině výsledkové listiny na pěkném 7.místě.
Tuto sezónu můžeme hodnotit jako úspěšnou, kdy jsme s AUDI naskočili do rozjeté sezóny a seznamovali se s novou technikou.